• i wszystkie "koleżanki" znikają w nie wyjaśnionych okolicznościach

Zazdrosna kobieta

 

Bo w dzisiejszych czasach

 
  • jest względne do osoby, która na prawdę je posiada.

Piękno

 

Dzisiejsze nastolatki

 

Kiedy moda zawodzi

 

I wszystko staje się

 

Facet zawsze znajdzie najlepsze dla niego

 

Foch

 

Jeżeli pragniesz kogoś skrzywdzić słownie

 
  • Nie codziennie ma się taki pełny stół

Janek rób zdjęcie!

 
Włącz/wyłączEmotikony Historia Małe info Kide Chat
Kabza: :)
Hejti: :)
Kabza: Jak tam dzień mija ?
Kabza: Nie śpij tylko pogadaj zemną :)
Hejti: spanie jest dobre :D
Kabza: Co sądzisz o nowych obrazkach :)
Kabza: HEJ :)
Hejti: Hejka :D uwielbiam asdmovies :D
Kabza: Widać
Kabza: Parodia Coli :P powala
Kabza: co tam ?
Leroo: Siemka
Isontral: Siemson ;D
Isontral: Jest tu ktoś ?
Hejti: jasne że jest :D cześć!
Kabza: Siema :)
Hejti: Jak mija dzień? Wiosna zawitała do Polski aż chce się ćwiczyć :)
Isontral: To ćwicz ;D
Kabza: Ja tam jestem z byt leniwy na czwiczenia :)
Hejti: To jak spędzacie czas?
Kabza: Gra na kompie i piwko :P
Hejti: piwko ? ;D
Kabza: a czemu nie ?
Isontral: Ok robota zrobiona ;D, spokój na dziś ;D
Kabza: Dobranoc all :P
Hejti: Jak tam niedziela ?:D
Kabza: Ja umieram po treningu
Hejti: ja też mam zakwasy :D
Kabza: znalazłem ostatnio bardzo fajny serial w garniturach polskie tłumaczenie nazwy może nie porywający
Kabza: ale serial naprawde spoko
Hejti: :)
Ania: :)
Isontral: SKOŃCZYŁEM ROBOTĘ JAK COŚ ;D trochę zrobiłem więcej zaproszeń bo mnie nie było przez 5 dni za co bardzo przepraszam .
Kabza: oki :)
Leroo: praca na dziś wykonana :)
Hejti: Siemanko :)

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj